Veelgestelde vragen

Heeft u een vraag? In onderstaand overzicht treft u de vragen aan die wij het meest ontvangen. Staat uw vraag er niet bij dan kunt u natuurlijk altijd even contact met ons opnemen.

  • Biedt het hotel airconditioning?

    Het hotel heeft op alle waterkantkamers en de kamers op de tweede etage airco. Ook restaurant de Combuijs en het bowling en partycentrum zijn voorzien van airco.

  • Beschikt het hotel over een fietsenstalling en verhuurt het hotel ook fietsen?

    Het hotel heeft een overdekte fietsenstalling, deze gaat 's nachts op slot. Ook heeft het hotel fietsverhuur. 

  • Is er een invalidenkamer

    Wij beschikken over één aangepaste hotelkamer. Deze kamer beschikt over extra brede deuren, geen drempels en een aangepaste badkamer met een verhoogd toilet, aangepaste wastafel en een zitdouche met handgrepen. Tevens is er de beschikking (op verzoek) over een zogenoemde "papegaai". Neem voor verdere informatie gerust contact met ons op.

  • Heeft het hotel Wi-Fi?

    In het gehele hotel, de zalen en de restaurants is gratis Wi-Fi. U hoeft alleen akkoord te gaan met de voorwaarden van KPN en u bent verbonden met het wereldwijde web.

  • Is er een terras?

    Wij hebben een prachtig terras met uitzicht over het Zwartewater. Op het terras serveren we gerechten van onze lunch- en dinerkaart. Ook serveren we seizoensgerechten welke met het seizoen mee wisselen.

  • Hoe laat moeten we uitchecken uit het hotel?

    Graag vragen wij u voor 10.30 uur uit te checken. Indien u later uit wilt checken, dan is dat mogelijk (indien beschikbaar)  tegen een speciaal tarief. Dit kunt u met onze receptie overleggen. 

  • Kunnen we bij u terecht met een dieet of voedselallergie?

    Onze keukenbrigade neemt alle diëten en allergieen uiterst serieus. We beschikken over veel ervaring betreft diëten en allergenen. In overleg met onze gasten kunnen we bijna voor iedereen een passend menu of gerecht samenstellen, welke dieetwens of allergie ook aan de orde is. Ook voor gasten die traditionele diëten volgen kunnen wij eventueel voorzien van een voedzame en lekkere maaltijd. Hierbij maken wij gebruik van ons netwerk van betrouwbare leveranciers.   

  • Heeft het hotel faciliteiten voor mindervaliden?

    Ons hotel is toegankelijk voor rolstoelen en mindervaliden. Tevens hebben we één aangepaste kamer voor rolstoelen. Ook zijn er meerdere invalidentoiletten aanwezig en beide restaurants, terras en zalen zijn goed bereikbaar met een rolstoel.

  • Is het zwembad gratis voor de hotelgasten?

    Ja, het zwembad is voor hotelgasten van maandag t/m vrijdag van 07.00 uur tot 22.30 uur en op zaterdag en zondag van 08.00 tot 22.30 uur gratis toegankelijk. Wel kan het zijn dat voor onderhoud het zwembad even gesloten kan worden. 

  • Met hoeveel personen kunnen we op 1 bowlingbaan?

    Onze bowlingmachines kunnen ingesteld worden tot en met 10 spelers per baan.
    Overigens adviseren wij met maximaal 8-9 personen per baan te bowlen, zodat iedereen regelmatig aan de beurt komt. 

  • Tot hoe laat is de keuken geopend?

    Onze keuken is dagelijks geopend van 07.00 tot 21.30 uur en in het weekeinde van 08.00 tot 21.30 uur. 

  • Vanaf hoe laat is het ontbijt?

    Het ontbijt is op werkdagen van 06.30 tot 10.00 uur. Op Zaterdag van 07.30 tot 10.00 uur en op zondag is het ontbijt van 07.30 tot 10.30 uur. Indien u eerder wilt vertrekken kunnen we een ontbijtpakket voor u klaar maken. 

  • Zijn honden toegestaan in het hotel?

    Honden zijn toegestaan, mits aangelijnd. Voor honden die blijven overnachten berekent het hotel € 7,50 per nacht aan extra schoonmaakkosten.